FAQ

Куди звертатись за гарантійним обслуговуванням?

У разі виникненні будь-яких питань пов'язаних з придбаним у нас товаром, звертайтеся за номером телефону +38 (050) 050 1337, або за адресою м.Київ, Академіка Глушкова, 1 ВДНГ Павільйон 7.

В яких випадках гарантія не надаєтсья?

Згідно із законом гарантія втрачає силу в наступних випадках:

  • пошкоджені будь-які захисні знаки фірми-виробника або фірми-продавця: стікери, наклейки, голограми, пломби і ін;
  • серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним в гарантійному талоні;
  • вироби зазнали ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;
  • дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеної в керівництві по експлуатації;
  • пошкодження викликане або вийшло з ладу у зв'язку з порушенням правил і умов установки, підключення, адаптації під місцеві тех. умови покупця, експлуатації, зберігання і транспортування;
  • обладнання пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників та інших ситуацій, що не залежать від продавця;
  • виріб має виражені механічні і / або електричні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб;
  • виникло пошкодження, викликане потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
  • дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації;
  • представником сервісної служби було помічено використання позаштатних режимів або параметрів роботи обладнання або його компонентів (частот, напруг і ін.);
  • обладнання було пошкоджено в результаті використання неякісних та / або несправних (зокрема механічно пошкоджених), або нестандартних змінних носіїв.

На які товари надається гарантія?

На усі товари магазину Fragstore надається гарантія.

Всі товари в інтернет-магазині Fragstore ввезені в Україну легально, сертифіковані для використання на території України і мають необхідні дозволи і ліцензії.
Ми несемо повну відповідальність за якість товару і тому товар надаємо завжди з гарантією виробника або з гарантією Fragstore, що свідчить про те, що наша компанія бере на себе всі гарантійні зобов'язання на тому ж рівні, що і виробник техніки.
Ви можете повернути придбані в нашому інтернет магазині товари, якщо вони не були в експлуатації, протягом 14 днів з моменту покупки, без пояснення причин за умови відсутності потертостей, подряпин і інших пошкоджень відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»
У разі виявлення недоліків товару, обмін, повернення і ремонт товарів проводиться відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»

Гарантія та сервіс

Чи варто зберігати упаковку для повернення товару?

У Fragstore обмін товару належної якості протягом 14 днів, можливий, за умови:

  • є в наявності касовий чек (видаткова накладна) про придбання товару;
  • збережені заводські пломби, захисні плівки на товар;
  • збережений товарний вигляд виробу і його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, а для товарів в одноразовому (блистерной) упаковці - якщо упаковки не розкривалися;
  • товар не має слідів експлуатації;
  • збережена упаковка товару.

Я можу обміняти чи повернути товар?

Так, товар можна обміняти або повернути якщо він не був в експлуатації протягом 14 днів з моменту покупки, без пояснення причин за умови відсутності потертостей, подряпин і інших пошкоджень відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Повернення

Які документи необхідні для отримання товару, який сплачено за безготівковим розрахунком?

Особливості оплати за безготівковим розрахунком:

- Свідоцтво про державну реєстрацію або виписку з єдиного державного реєстру. - Свідоцтво платника ПДВ, якщо клієнт таким є.
- Довіреність на фізичну особу, яка буде отримувати товар.

Отримати товар може тільки особа, на якого виписана довіреність. Для отримання товару необхідно пред'явити довіреність і паспорт фізичної особи, яка зазначена в довіреності

Чи можливо оформити замовлення в розстрочку чи у кредит?

Покупки можна оформити в кредит або розстрочку. У нас діє «Миттєва розстрочка» або «оплата частинами» від Приватбанку.

Чи можна сплатити товар банкывською карткою?

Оплатити замовлення онлайн можливо картою Visa і MasterCard будь-якого банку без комісії.

Оплата за допомогою платіжних карт здійснюється наступним способом: під час оформлення замовлення на сайті, буде запропоновано зробити вибір способу оплати. У графі "Оплата" вам потрібно вибрати «Visa / MasterCard». Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів ПриватБанку, де Вам необхідно буде підтвердити оплату.

Будь ласка, зверніть увагу, отримати товар, оплачений платіжною карткою, може тільки той клієнт, на ПІБ якого оформлений замовлення, тому при отриманні замовлення обов'язково потрібно мати з собою паспорт.

Чи можливо оплатити товар готівкою?

Оплата готівкою при отриманні товару можлива в магазині. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми видаємо розрахунковий документ.

Так само оплата готівкою можлива кур'єру при доставці по Києву та при отриманні товару у відділенях Нової пошти.

Як я можу сплатити замовлення?

Оплатити замовлення можна будь-яким зручним способом:

  • Оплата готівкою при отриманні товару;
  • Післяплатою через Нову Пошту - вартість послуги 2% від суми платежу + 20 грн;
  • Оплата через термінал в нашому магазині за адресою м. Київ проспект Академіка Глушкова, 1 ВДНХ Павільйон 7;
  • Оплата банківськими картами Visa або MasterCard;
  • «Миттєва розстрочка» або «оплата частинами» від Приватбанк;
  • Покупки можна оформити в кредит або розстрочку;
  • Безготівковий розрахунок для юридичних осіб (з ПДВ) проводиться в касі відділення будь-якого банку або з поточного рахунку Вашої фірми.


Что делать если оплаченный товар не доставлен?

Ми страхуємо весь товар, який відправляємо в інші міста. У разі відсутності (за будь-яких обставин) вашого товару в офісі перевізника, ми впродовж 2 — 3 днів повторно надішлемо новий товар.

Як здійснюється доставка по Україні?

Доставка по Україні Новою Поштою.

Вартість доставки по Україні — 50 грн + накладений платіж (2% від загальної вартості замовлення + 20 грн).

Якщо вартість замовлення від 1000 грн, то доставка безкоштовна, оплачується тільки накладений платіж.

Накладений платіж оплачується покупцем.

Як здійснюється доставка по Києву?

Доставка нашим кур'єром по Києву здійснюється з понеділка по п'ятницю з 13:00 до 21:00. У суботу та неділю замовлення не доставляються.

Також забрати замовлення можна в нашому магазині в м. Києві за адресою проспект Академіка Глушкова, 1 (ВДНГ Павільйон 7) та у відділеннях Нової Пошти.
Доставка великогабаритних товарів (наприклад: столи, крісла) доставляються тільки з 13:00 до 19:00.

Вартість доставки по Києву — 100 грн.

Куди і як здійснюється достака?

Ми доставляємо товари по всій Україні, крім АР Крим і деяких регіонів Донецької і Луганської областей.

Також забрати замовлення можна в нашому магазині в м. Києві за адресою проспект Академіка Глушкова, 1 (ВДНГ Павільйон 7), чи у відділеннях Нової Пошти.

Доставка та оплата

Як скасувати замовлення?

Замовлення можна скасувати за телефоном: +38 050 050 1337

Чи можна заповляти товар якого нема в наявності?

Можна залишити свою електронну пошту і ми повідомимо, як тільки товар з'явиться в наявності і буде доступним для замовлення. 

Чи офіційна у вас продукція?

Ми продаємо виключно оригінальні ліцензійні товари від провідних брендів. Всі товари ввезені в Україну легально, сертифіковані для використання на території України та мають необхідні свідоцтва.

Який графік роботи магазину?

Наш магазин працює з 11.00 до 20.00 без перерв та вихідних.

Де подивитись/помацати/приміряти товари?

Подивитись/помацати/приміряти товари можна в нашому шоурумі за адресою: м.Київ, просп. Академіка Глушкова, 1 (ВДНГ, павільйон №7).

Загальні питання