FAQ

Гарантія та сервіс

  • Куди звертатись за гарантійним обслуговуванням?

    У разі виникненні будь-яких питань пов'язаних з придбаним у нас товаром, звертайтеся за номером телефону +38 (050) 050 1337, або за адресою: м. Київ, вул. Сагайдачного 24.

    Гарантійне сервісне обслуговування продукції Dark Project та FragON на території України надається з Пн по Пт з 10.00 до 18.00 у магазині Fragstore за адресою: м. Київ, вул. Сагайдачного 24.


    Контакти:
    Тел.: +38 (099)196 13 37,
    е-mail: [email protected]

  • В яких випадках гарантія не надаєтсья?

    Згідно із законом гарантія втрачає силу в наступних випадках:

    • пошкоджені будь-які захисні знаки фірми-виробника або фірми-продавця: стікери, наклейки, голограми, пломби і ін;
    • серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним в гарантійному талоні;
    • вироби зазнали ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;
    • дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеної в керівництві по експлуатації;
    • пошкодження викликане або вийшло з ладу у зв'язку з порушенням правил і умов установки, підключення, адаптації під місцеві тех. умови покупця, експлуатації, зберігання і транспортування;
    • обладнання пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників та інших ситуацій, що не залежать від продавця;
    • виріб має виражені механічні і / або електричні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб;
    • виникло пошкодження, викликане потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
    • дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації;
    • представником сервісної служби було помічено використання позаштатних режимів або параметрів роботи обладнання або його компонентів (частот, напруг і ін.);
    • обладнання було пошкоджено в результаті використання неякісних та / або несправних (зокрема механічно пошкоджених), або нестандартних змінних носіїв.

    А також, згідно з законодавством України поверненню не підлягають деякі види товарів, такі як:

    • шкарпетки,
    • білизна натільна,
    • друковані видання,
    • ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння та ін.
  • На які товари надається гарантія?

    На всі товари магазину Fragstore надається гарантія.


    Всі товари в інтернет-магазині Fragstore ввезені в Україну легально, сертифіковані для використання на території України і мають необхідні дозволи і ліцензії.
    Ми несемо повну відповідальність за якість товару і тому товар надаємо завжди з гарантією виробника або з гарантією Fragstore, що свідчить про те, що наша компанія бере на себе всі гарантійні зобов'язання на тому ж рівні, що і виробник техніки.
    Ви можете повернути придбані в нашому інтернет-магазині товари, якщо вони не були в експлуатації, протягом 14 днів з моменту покупки, без пояснення причин за умови відсутності потертостей, подряпин і інших пошкоджень відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
    У разі виявлення недоліків товару, обмін, повернення і ремонт товарів проводиться відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».


    Окрім переліку товарів, які не підлягають поверненню, згідно з Законодавством України.

  • Чи варто зберігати пакування для повернення товару?

    У Fragstore обмін товару належної якості протягом 14 днів, можливий, за умови:

    • є в наявності касовий чек (видаткова накладна) про придбання товару;
    • збережені заводські пломби, захисні плівки на товар;
    • збережений товарний вигляд виробу і його складових: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, а для товарів в одноразовому (блістерному) пакуванні - якщо пакування не розкривалася;
    • товар не має слідів експлуатації;
    • збережене пакування товару.

Повернення

  • Я можу обміняти чи повернути товар?

    Так, товар можна обміняти або повернути якщо він не був в експлуатації протягом 14 днів з моменту покупки, без пояснення причин за умови відсутності потертостей, подряпин і інших пошкоджень відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

  • Які документи потрібні для повернення товару?

    Звернувшись до продавців консультантів у магазині чи за телефоном, ми надамо вам типову заяву на повернення товару, до якої додається документ підтвердження покупки (чек чи накладна, що надається при онлайн замовленні). Для повернення грошових коштів, які були сплачені безготівковим перерахуванням слід до заяви додати скан копії паспорту та ідентифікаційного податкового номеру для здійснення безготівкових розрахунків, згідно з правилами банківського обслуговування.

Оплата

  • Які документи необхідні для отримання товару, який сплачено за безготівковим розрахунком?

    Особливості оплати за безготівковим розрахунком:

    • Свідоцтво про державну реєстрацію або виписку з єдиного державного реєстру.
    • Свідоцтво платника ПДВ, якщо клієнт таким є.
    • Довіреність на фізичну особу, яка буде отримувати товар.

    Отримати товар може тільки особа, на якого виписана довіреність. Для отримання товару необхідно пред'явити довіреність і паспорт фізичної особи, яка зазначена в довіреності

  • Чи можливо оформити замовлення в розстрочку чи у кредит?

    Покупки можна оформити в кредит або розстрочку. У нас діє «Миттєва розстрочка» або «оплата частинами» від ПриватБанку.

  • Чи можна оплатити товар банківською карткою?

    Оплатити замовлення онлайн можливо карткою Visa і MasterCard будь-якого банку без комісії.


    Оплата за допомогою платіжних карт здійснюється наступним способом: під час оформлення замовлення на сайті, буде запропоновано зробити вибір способу оплати. У графі "Оплата" вам потрібно вибрати «Visa / MasterCard». Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів ПриватБанку, де Вам необхідно буде підтвердити оплату.


    Будь ласка, зверніть увагу, отримати товар, оплачений платіжною карткою, може тільки той клієнт, на ПІБ якого оформлене замовлення, тому при отриманні замовлення обов'язково потрібно мати з собою паспорт.

  • Чи можливо оплатити товар готівкою?

    Оплата готівкою при отриманні товару можлива в магазині. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми видаємо розрахунковий документ.


    Так само оплата готівкою можлива кур'єру при доставці по Києву та при отриманні товару у відділеннях Нової пошти.

  • Як я можу оплатити замовлення?

    Оплатити замовлення можна будь-яким зручним способом:

    • Оплата готівкою при отриманні товару;
    • Післяплатою через Нову Пошту - вартість послуги 2% від суми платежу + 20 грн;
    • Оплата через термінал в нашому магазині за адресою м. Київ, вул. Сагайдачного 24;
    • Оплата банківськими картами Visa або MasterCard;
    • «Миттєва розстрочка» або «оплата частинами» від ПриватБанк;
    • Покупки можна оформити в кредит або розстрочку;
    • Безготівковий розрахунок для юридичних осіб (з ПДВ) проводиться в касі відділення будь-якого банку або з поточного рахунку Вашої фірми.
  • Що робити якщо сплачений товар не доставлено?

    Ми страхуємо весь товар, який відправляємо в інші міста. У разі відсутності (за будь-яких обставин) вашого товару в офісі перевізника, ми впродовж 2 — 3 днів повторно надішлемо новий товар.

Доставка

  • Як здійснюється доставка по Україні?

    Доставка по Україні Новою Поштою.


    Вартість доставки по Україні — від 50 грн + післяплата (2% від загальної вартості замовлення + 20 грн).


    Якщо вартість замовлення від 1000 грн, то доставка безкоштовна, оплачується тільки післяплата.


    Післяплата сплачується покупцем.

  • Як здійснюється доставка по Києву?

    Доставку замовлень ми виконуємо виключно Новую Поштою.

    • Ігрові крісла та великогабаритні товари можемо доставити день в день курьером.
    • Забрати замовлення можна самовивозом в нашому магазині в м. Києві за адресою:
      - вул. Сагайдачного 24
    • Доставка у відділення Нової Пошти.
      Вартість доставки по Києву — згідно тарифів Нової Пошти
  • Куди і як здійснюється доставка?

    Ми доставляємо товари по всій Україні, крім АР Крим і деяких регіонів Донецької і Луганської областей та інших тимчасово-окупованих регіонів України.


    Також забрати замовлення можна в нашому магазині в м. Києві за адресою: вул. Сагайдачного 24, чи у відділеннях Нової Пошти.

Програма лояльності

  • Яка програма лояльності у Fragstore?

    Це сукупність спеціальних пропозицій та переваг для постійних покупців онлайн магазину Fragstore.ua та мережі магазинів Fragstore на території України. Яка передбачає отримання бонусів з кожної покупки для зареєстрованих постійних покупців.

  • Що таке FPS?

    FPS - бонусні бали, за програмою (Fragstore Point System). Один FPS = номіналу 1 грн, які надають додаткову вигоду при наступній покупці. Деталі на сторінці…

  • Як стати учасником програми лояльності на отримати FPS?

    Щоб стати учасником програми лояльності потрібно здійснити покупку від 500 грн та пройти реєстрацію на сайті чи на касі магазину. FPS - бонусні бали, які нараховуються як % (розмір % регулюється правилами програми лояльності) з кожної сплаченої покупки, а також може бути подвійне нарахування за певні товари чи у акційний період. Слідкуйте за акційними пропозиціями на нашому сайті.

Інші питання

  • Як скасувати замовлення?

    Замовлення можна скасувати за телефоном: +38 050 050 1337

  • Чи можна замовляти товар якого немає в наявності?

    Можна на сайті натиснути кнопку “Повідомити про надходження” та залишити свою електронну пошту чи за телефоном +38 (050) 050 1337 і ми повідомимо відразу, як тільки товар з'явиться в наявності і буде доступним для замовлення.

  • Чи офіційна у вас продукція?

    Ми продаємо виключно оригінальні ліцензійні товари від провідних брендів. Всі товари ввезені в Україну легально, сертифіковані для використання на території України та мають необхідні свідоцтва.

  • Який графік роботи магазину?

    Наш магазин працює з 10.00 до 22.00 без перерв та вихідних.

  • Де подивитись/помацати/приміряти товари?

    Подивитись/помацати/приміряти товари можна в нашому магазині за адресою:
    м. Київ, вул. Сагайдачного 24

Контролюй використання файлів cookie самостійно:

Більше інформації у нашій Політиці приватності та Політиці Cookie.

Ми використовуємо Cookie та інші технології, щоб покращити функціональність Веб-сайту та аналізувати дії користувачів для покращення нашої роботи. Більше інформації у нашій Політиці приватності та Політиці Cookie.

  • Необхідні cookie (завжди потрібно):

    Необхідні cookie потрібні для нормального функціонування веб-сайту. Ці файли cookie забезпечують основні функціональні можливості та безпеку веб-сайту. Зазвичай вони вмикаються у відповідь на дії, які ти здійснив, наприклад оформив замовлення і/чи здійснив оплату на сайті

  • Cookie вподобань

    Cookie вподобань дозволяють веб-сайту запам’ятовувати інформацію, яка змінює спосіб поведінки чи вигляду веб-сайту, як-от обрану мову чи регіон, у якому ви перебуваєте.

  • Статистичні Cookie

    Статистичні cookie допомагають власникам веб-сайтів зрозуміти, як відвідувачі взаємодіють із веб-сайтами, збираючи та повідомляючи інформацію анонімно.

  • Маркетингові Cookie

    Маркетингові cookie використовуються для відстеження відвідувачів веб-сайтів для цілей відображення оголошень та матеріалів, які є релевантними та привабливими для окремого користувача.