Гарантія та сервіс

На які товари надається гарантія?

На всі товари магазину Fragstore надається гарантія. Всі товари в інтернет-магазині Fragstore ввезені в Україну легально, сертифіковані для використання на території України й мають необхідні дозволи і ліцензії.

Ми несемо повну відповідальність за якість товару і тому товар надаємо завжди з гарантією виробника або з гарантією Fragstore, що свідчить про те, що наша компанія бере на себе всі гарантійні зобов'язання на тому ж рівні, що і виробник техніки.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів з моменту покупки ви можете повернути товар, без пояснення причин за умови відсутності потертостей, подряпин і інших пошкоджень. Поверненню підлягають товари придбані в нашому інтернет-магазині товари, якщо вони не були в експлуатації.

У разі виявлення недоліків товару, обмін, повернення і ремонт товарів проводиться відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

У яких випадках гарантія не надається?

Згідно із законом гарантія втрачає силу в наступних випадках:

  • пошкоджені будь-які захисні знаки фірми-виробника або фірми-продавця: стікери, наклейки, голограми, пломби і ін;
  • серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним в гарантійному талоні;
  • вироби зазнали ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;
  • дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеної в керівництві по експлуатації;
  • пошкодження викликане або вийшло з ладу у зв'язку з порушенням правил і умов установки, підключення, адаптації під місцеві тех. умови покупця, експлуатації, зберігання і транспортування;
  • обладнання пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників та інших ситуацій, що не залежать від продавця;
  • виріб має виражені механічні і / або електричні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб;
  • виникло пошкодження, викликане потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
  • дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації;
  • представником сервісної служби було помічено використання позаштатних режимів або параметрів роботи обладнання або його компонентів (частот, напруг і ін.);
  • обладнання було пошкоджено в результаті використання неякісних та / або несправних (зокрема механічно пошкоджених), або нестандартних змінних носіїв.

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

При виникненні будь-яких питань пов'язаних з придбаним у нас товаром, звертайтеся за номером телефону +38 (050) 050 1337, або за адресою м.Київ, просп. Академіка Глушкова 1, ВДНГ павільйон 7.